Dag 16 - En dålig vana som du önskar du inte hade

Jag önskar att jag inte älskade choklad så mycket som jag gör. Speciellt under en viss vecka i månaden så är det rentav jobbigt. Men har blivit lite bättre köper inte lika ofta längre, men när jag väl blir sugen så är det bara att äta och hålla käft för då finns ingen annan utväg ;)
 
 
Idag har jag varit ledig, har hunnit träffa elin och gänget sedan skjutsade jag Robban till knaften och åt med dom. For när Wilma skulle sova, så har hunnit med en långpromenad och nu blir det lite Xbox. Sen blir det nog sängen för jag känner mig som en, ja ja vet i fan va ja känner mig som inte en människa iaf! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0