220514

Och jag lyser med min frånvaro, hehe. Men det händer mycket nu både med jobb och annat. Jag har gått och blivit heltidsanställd till exempel. Kors i taket :) Idag klockan 4 gjorde jag långhelg och det var verkligen inte igår jag var ledig 3 dagar i sträck. Så efter jobbet for jag till mamma och pappa och åt med mamma pappa robin madde och Wilma. Skrämmande hur fort fasters lilla tjej ska växa. Nu har hon lärt sig att jag är faster och det värmer i hjärtat :) Sedan kom jensa och sandra förbi en sväng hemma hos mig, sedan hämtade jag och jensa upp apan i berglunda och pratade massor. Hoppas hoppas hoppas vädret blir lika fint som det varit idag, då ska jag njuta av solen på balkongen hela dagen lång. Och kanske färga håret, vi får la se! Nu är det greys och John b som gäller. Pusss
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0