290314

Mitt internet har gett up för den här månaden så därför inget mer mobilbloggande. Sitter på jobbet och ska jobba inatt så därför tänkte jag skriva några rader om min fantastiskt intressanta vardag som jag ser att en del iallafall
verkar vilja läsa om. Nej skämt o sido, dom flesta verkar ska ut och ha roligt ikväll men själv jobbar man som sagt. Men gör mig inte något är bara lite ovanligt trött. Igår fick jag träffa brudarna och umgås lite. Fick även träffa sötaste lilla Ahmad som blivit såå stor. På kvällen var vi på 1års kalas för lilla fina Elly som också blivit så stor! Harre vad tiden ska gå :) Imorgon bli det kanske(!!) fisketävling om jag orkar, sedan jobb hela kvällen. Hade nog inte mycket mer roligt att tillägga ikväll, hoppas att ni har en roligare kväll och att ni alla är superbakis imorgon. PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0