180614

Idag tänker jag lite extra på en person som för tio år sedan rycktes från oss. Mest av allt tänker jag på din son som växer upp utan sin pappa, och även din familj som inte heller får glädjas av din närvaro. För man kunde inte annat än glädjas av dig, bästa micke! Hoppas du sover gott och att du kramar om farfar från mig ♡


Idag har jag gjort en beställning från jotex me lite smått och gott som jag ivrigt kommer att vänta in! Sedan har jag jobbat och sett greys. Två förmiddagar sedan helg, och midsommar dessutom. Och händer i helgen? Alkohol? örttäsk? Ingen aning, får helt enkelt bli ett senare problem! Natti natti /intressantaste bloggerskan som finns




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0