Dag 9 - Mitt nuvarande största intresse

Mitt nuvarande största intresse, ja det är väl typ att vara med kompisar och resa. Och inredning tycker jag om. Men annars håller jag ju inte på med någon speciell sport eller något sånt.
 
 

Bjuder på en gammal bild. Annars har jag och lilla apan ovanför haft finbesök av Lina och Alva idag, vi fika och prata och hade de gött. Innan det var jag förbi min chef och pratade minst en halvtimme så idag är jag en happy girl. Pricken över i var väl att mitt internet kommit och T3:s kundservice alldeles precis har hjälpt mig att kirra det så nu mina damer och herrar har jag internet, SÅ-JÄVLA-SKÖNT! Men tro inte att ni ska få lösen hihi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0