Dag 2

En person som har haft stor påverkan på vem jag är idag.

Ja, det var en svår en. Alla som finns eller funnits i mitt liv har ju på något sett påverkat mig, antingen till det bättre eller så till det sämre. Har så många personer som jag är så lycklig över att jag har i mitt liv. Stor fin och kärleksfull familj, både vänner som jag skulle döda för, vänner som man träffar ofta och vänner som man ser ibland men ändå så vet man innerst inne vart man har varandra. Men en person som verkligen har påverkat mig genom hela mitt liv är min syster. Vi har växt upp tillsammans, slagits och sparkats, gråtit och skrattat. Gått igenom väldigt svåra stunder och självklart även en jävla massa roligt. Hon vet hur jag mår än fast jag inte sagt ett ord. Hon är den här som alltid vill mitt bästa och pushar mig och hjälper mig att inte ge upp. Den svåraste jävligaste helvetes perioden i mitt liv var hon den som fick mig att tänka framåt och vara glad igen. Vi är jävligt lika på många sätt vilket gör att ingen på denna jord kan göra mig så arg som henne, men utan henne skulle jag bokstavligen gå sönder ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0