Dag 13 - Mina favoritserier/tvprogram

Min absouta favortiserie är Walking dead och jag mår nästan rent dåligt över att säsong 5 inte kommer ut förns oktober.. Men annars gillar jag väldigt blandat, ser just nu greys anatomy och det är riktigt bra. Homeland var också en sjukt bra serie. Följer inte så många tvprogram, brukar se nyheterna haha. Men Welcome to Sweden är väl rätt kul!
 
 
Har mått i solen nästan hela dagen, bara lyssnat på musik och legat ute på taket. Fjällengänget kom hem ikväll så ska bli kul att höra hur dom haft det och pussa på Elmer imorgon. Nu ska jag göra mig en smoothie och se The five year engagemant så jag tar mig på gymmet imorgon bitti. Later :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0