050414 - utmaning

Härmar jennifer och kör på denna utmaning jag med, från och med imorgon. :)

 

Dag 1. Lägg upp bilder på dig själv i olika hårfärger
Dag 2. Berätta om en person som haft stor påverkan till vem du är idag.
Dag 3. Mitt  allra bästa drömresemål.
Dag 4. Såhär tror jag folk ser mig. 
Dag 5. Berätta om en dag eller helg du skulle vilja uppleva igen.
 Dag 6. Något jag stör mig otroligt mycket på. 
Dag 7. Mina närmsta vänner. 
Dag 8. Fritidsintressen genom åren
 Dag 9. Mitt nuvarande största intresse 
Dag 10. Det här måste jag göra varje dag
Dag 11. Betydelsen/Anledningen till mitt bloggnamn 
Dag 12. Något jag ångrar. 
Dag 13. Min favorit tv-serie/serier
Dag 14. Gamla bilder på mig. 
Dag 15. En bild på dig och ett djur
Dag 16. En dålig vana jag önskar att jag inte hade. 
Dag 17. Ett mobilspel jag absolut måste spela 
Dag 18. En låt som får mig att uppleva dom bästa minnena
Dag 19. Det bästa TV/Dataspel jag någonsin spelat. 
Dag 20. Min åsikt om fred på jorden.  
Dag 21. Min favoritplats. 
Dag 22. Något jag förut hatade men lärt mig att älska. 
Dag 23. Något jag inte klarar mig utan i vardagen
Dag 24. Min tro om vad som händer efter döden.
 Dag 25. Ett foto jag skulle vilja hänga upp på väggen, beskriv varför. 
Dag 26. Någon jag vill byta liv med för en dag & varför.
 Dag 27. Någon jag älskar.
Dag 28. Något som gör mitt liv värt att leva. 
Dag 29. Största rädslan. 
Dag 30. Berätta om ett minne från en resa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0