030414

Natten gick väldigt bra, verkar inte ha några problem med att jobba natt. Det som känns lite skumt är att gå och lägga sig kl 8 på morgonen. Och speciellt när man som jag är överaktiv så blir det inte allt för många timmar. Annars idag har jag ätit gomat på golden innan jag sedan gjorde stan. Handlade mat och spenderade sedan säkert över en timme på min absoluta favorit affär, sk. Där skulle jag kunna göra av med hur mycket som helst. Fick iaf med mig några nya lyktor, en duk, kuddfodral och så vidare. Finns det något roligare? Ikväll har jag haft finbesök kärleksdagen till ära av elin och elmer. Bjöd på gi - pizza sedan kom mamma förbi en sväng. Vi prata och mysa och sånt, välbehövligt :) Och sist men inte minst gick jag och emelie en långpromenad och nu ligger jag här helt däckad. Ska nu avsluta den här novellen och göra mig en hallonsmoothie sen är det bums i säng haha. Godnatt på er!




Kommentarer
Postat av: JÄNSA

fina things <3

2014-04-03 @ 23:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0