010114

Efter ett mage/rygg pass och massa matlagning är jag strandad i soffan. Var sjukt nära att jag inte skulle fara på gymmet för motivationen och orken fanns inte men, bara att kriga på! På tal om träning så fick jag hem proteinpulvret jag beställde hem från gymgrossisten förra veckan. Tog hallonsmak som jag redan har men som håller på ta slut, sedan provade jag jordgubbssmak också för variation. Den var förjävligt god kan jag lova, smakar exakt som smält jordgubbsglass. Så den rekommenderar jag verkligen :) Sedan fick jag hem villes lilla regnjacka som ska skydda mot all jävla slask nu när våren kommer och den satt som en smäck. Ska snart ut och se hur den sitter när han går. Ha en bra dag!







Kommentarer
Postat av: S

Fin regndress!

2014-04-01 @ 19:24:17
URL: http://zsandris.blogg.se/
Postat av: S

Fin regndress!

2014-04-01 @ 19:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0