010114 - ointressant

10 saker ni kanske nte visste om mig

1. Jag är nog lite av en pedant har jag insett. Säger inte att jag alltid har rent och fint för det har jag inte, men mår som absolut bäst när det är det. Kommer alltid på mig själv gå runt och plocka och fixa, har väldigt svårt att bara slappna av ibland tyvärr.

2. Istället för Malin borde mitt mellannamn vara tidsoptimisten. Ni som känner mig vet precis vad jag pratar om 😌

3. Har glasögon när jag läser och sånt, bokstäver blir väldigt suddiga och mina ögon därmed väldigt trötta och överansträngda. Var till optikern i höstas och kollade upp detta och nu minns jag inte om jag är närsynt eller de andra, håller aldrig koll på dom.

4. För mig är frukost heligt. Utan en ordentlig frukost är min dag förstörd. Om jag nu inte av någon anledning vaknar före lunch. Men då är lunchen väldigt viktig istället haha 😊

5. Har haft sömnproblem så länge jag kan minnas men nu helt plötsligt sover jag bättre än jag någonsin gjort. Har ju köpt en ny säng, men har ju som alltid haft sköna sängar så det går inte riktigt ihop. Men hursom är det såå skönt, att slippa ligga och vrida och vända flera timmar innan man somnar!

6. Riktigt blont hår på killar går bort, finns väl säkert undantag men för mig är det nog brunetter som gäller.

7. Jag fullständigt älskar rostad lök. Det är så jävla gott. Älskar måltider man har det till, då tar det typ upp halva tallriken haha 😌

8. Ingen i hela världen skulle kunna få mig att sluta äta choklad. Inte ens om channing tatum bad på sina bara knän.

9. För att hålla ordning på mitt kaos till liv skriver jag ofta lappar på vad som ska göras och fixas och sedan efterhand stryka det som är gjort. Blir även mycke lugnare själv när jag ibland har mycket att göra och har lätt för att stressa upp i onödan.

10. Väldigt mycket ska stämma in innan jag blir seriös med en kille igen, när jag nu är redo för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0