240913

Efter en sju helvetes vecka förra veckan känns denna faktiskt inte så farlig. Sen att det är marknad i helgen gör ju inte saken värre. Jobbar visserligen lördag men är ledig söndag så kommer ta mig ut ändå! :) Annars rullar allt på som vanligt, har haft en väldigt bra helg och just nu räknar jag dagarna inför att flytta in och fixa i min nya lgh. Ska bli såå spännande! En Umeå tripp är inplanerad för att gå lös i inredningsbutiker osv, längtar! Hade inte mycket mer att berätta. Har inte blivit moster än heller och håller på att längta ihjäl mig. Men h*n kommer när h*n kommer, verka då va en tjurig en iaf haha! Men oom vi ska mysa, du kommer nog vara less moster ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0