301013

Sitter på jobbet, går till 11 idag. Efter jobbet blir det en sväng på SK och möblera och sedan ska jag och elin ut med elmer och vovvarna och fota lite eftersom det är så bra väder. Elmer om någon ska ju upp på min framtida fotovägg :) Och eftersom jag har tänkt ha två lite större bilder vill jag ha en på elmer och en på wilma. Sen kan ja ju tala om att ja har beställt en soffa som kommer antingen i veckan eller början på nästa, vad dom säger iallafall haha. Det blev en svart hörnsoffa med divan. Synd bara att mitt vardagsrum är sjukt svårmöblerat så det blir inte riktigt som jag hade föreställt mig, men ska nog bli bra ändå.  Börjar iallafall äntligen ta sig och det är jätteroligt att inreda. Men jävla svårt också, helt plötsligt så är man inte alls säker på vad man vill ha längre. MEN MEN, en bra bit på väg är jag. Annars hade jag nog inte så mycker mer roligt att berätta. Höres när vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0