241013

 
 
Som jag skrivit tidigare så verkar ingenting gå min väg utan allt vill bara jävlas för mig. Idag fick jag min lönespecifikation och den visade på betydligt mindre än vad jag brukar få ut. Ringde på löne och eftersom jag inte har skrivit under något nytt avtal så kan dom inte betala ut min lön, utan bara ob:n från förra månaden. Men imorgon ska jag ta det där avtalet och fara upp på löne och se om dom kan göra en extra utbetalning. Annars vet jag fan inte vad jag tar mig till alltså haha..
En annan sak jag känner att jag irriterar mig på är att folk är så bra på att prata och analysera andra, och lättast verkar det vara när man inte har en aning eller ens känner personen i fråga. Jag vet vad jag gör/ inte gör, gjort/inte gjort. Punkt :) Nog klagat för idag haha. Imorgon får jag helg och det ska bli så skönt med tanke på att lägenheten är bara småfix från klar (med grovgöra) så nu börjar den roliga delen, inreda! Kliar i fingrarna med allt jag vill köpa haha. Sen en annan sak jag ser fram emot är att vi ska ha tacos/mys/idol kväll imorgon hos emelie vi brudar. Väldigt välbehövligt, behöver lite skratt och lite skitsnack känn ja. Vi höres pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0