171013

Ibland önskar jag att livet hade en pausknapp. Just som sånna här dagar när verkligen allt går åt helvete. Försöker lägga all min tid på lägenheten eftersom jag vill få allt klart så fort så möjligt så jag kan känna mig som hemma nångång och fortsätta med mitt liv. Och det är verkligen jättekul men när saker runt omkring vill jävlas känns det inte alls lika roligt. Bland annat min telefon som inte fungerar ifall den inte sitter i en laddare och jag har pratat med Telia och får inget vettigt svar. Sedan så köpte jag ju en tv när jag och emelie var i Umeå som jag öppnade förra veckan och gissa vad, varken tvdosan eller strömkabeln fanns där. Och som pricken över i så trodde dom mig inte först utan de sa bara "ja det var ju väldigt konstigt" precis som "ja och det ska vi tro på" Så jag har fått ringa hit och dit och får varken svar eller min kabel och tvdosa. Så imorgon ringer en arg Josefine From och skickar dom inte en dosjävel ska dom få se på satan. Och sen en massa annat onödigt helvete som händer som jag inte tänker ta upp här men som tar upp så mycke onödig energi som jag egentligen inte ens har. GAH! Men imorrn ska jag i alla fall sova ut, för det behöver jag. Är förmodligen på bättre humör imorgon också men just behövde jag dampa av mig lite. Nya tag imorgon, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0