151013

Hej hej heeej. Sitter på jobbet och slutar snart, då ska jag hämta villiam hos anna sen hem och sova som en liten gris. Har varit en låång dag, eller rättare sagt dagar. Varje dag är det full fart, #aldrigvila hehe.
Hallen är nu tapetserad klar, mamma och pappa är två änglar från ovan som hjälper mig så mycket. Och är så sjukt nöjd också, kommer bli grymt när det är klart. Jag och Anna har målat som två judar idag och vi hann faktiskt hela tvrummet två varv. Hon är också en riktigt ängel som hjälpt mig måla + har ville ikväll och har till och med tvättat upp han. Nu ska bara listerna målas på en gång till i tvrummet, sedan hallen också, sen är 3 rum helt klara. Helt sinnes vad det går undan. Annars händer det inte så mycket spännande. Jo förresten är jag glad att mina kära vänner har börjat blogga mer, fet tumme upp! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0