111013

Namn: Malin Josefine From var namnet

Ålder: 20 bast

Bor: Villaryd

Beskriv din bästa egenskap. Jag är väldigt empatiskt och bryr mig mycket om vad andra känner och tycker.

Beskriv din sämsta egenskap. Hm, ganska känslig och kan lätt överanalysera saker.

Vad ser du fram emot? Jag ser fram emot en sak som händer i december, tänker inte avslöja vad det får ni veta längre fram hihihi. Annars inget speciellt, tänker bara försöka leva livet fullt ut så jag hoppas det kommer en massa mer saker att se fram emot.

Hur ser ditt liv ut om tio år? 30 år. Förhoppningsvis har jag barn, eller jag vet att jag har barn då. Måste bara ha det. Sen så har jag nog träffat kärleken i livet och är lyckligare än någonsin. Jobbar (med vad vet jag inte men jag trivs som fisken i vattnet) Tjänar bra gör jag också. Har ett hus som jag har fått inreda precis som jag vill och minst en hund. Juste kör en av Lyckseles snyggaste bilar och har äntligen tagit tummen ur och tagit skoterkortet och köpt mig en fin skoter. Sen så innan familj/hus/hund/bil delen av mitt liv så reser jag så mycket så möjligt med kompisar och kanske förhoppningsvis med kärleken och familjen. Både solsemestrar och kanske shoppingsemestrar på spännande ställen.

HAHAHA, ja om man kunde bestämma själv så..

Om du är realistiskt, hur ser ditt liv ut tio år? Ja.. Jobbar väl som undersköterska nånstans och FÖRHOPPNINGSVIS har jag barn och man/fästman/sambo/pojkvän/särbo ;) Men jag tvivlar inte på att jag kommer ha rest mycket för det är någonting jag verkligen vill.

Hur kommer du rösta i valet nästa år? ingen aning, är inte så insatt men inte då moderaterna iaf.

Tre bra låtar som du lyssnar mycket på nu. Mirror - Jay z Bruno mars , What now - Rihanna , nån fler får ni inte :)

Någon åsikt om Miley Cyrus? Ärligt talat så bryr jag mig inte för fem öre om vad hon håller på med. Visst hon verkar ha flippat men det är väl inte så konstigt. Tänk vilken jävla press dom har på sig, fotografer överallt, ska alltid va perfekt, säga perfekta saker, ha perfekta kläder osvosvosvosv. Vem skulle inte flippa?!

Om du fick äta en sak för resten av ditt liv vad skulle det vara? Skulle jag ha popcorn, dipp och marabou digistive skulle jag klara mig hela livet

 

Vilka ögonblick är dina mörkaste? Ångest. Värsta känslan i alla sammanhang.

Och de mest ljusa? När man kan vända på saker och försöka se det positiva. Då blir allt lättare lovar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0