101013

Tänker börja med att skriva att jag tycker mina kära vänner är dåliga på blogga, än fast jag har ganska stor koll på vad som händer i era liv är det ju era bloggar jag tycker är roligast att läsa. Så mer bloggande tack! (och en blöt kyss till jensa som tagit tummen ur, keep up the good work) Har hållit på hela dagen lång i läggan, badrummet är så gott som färdigt. Det var typ aprikosfärgat och nu är det vitt. Här även börjat skrapa och spackla och imorgon kommer mamma hit och vi ska fortsätta med det. Går ju framåt det här! Annars händer det inte så himla mycket, har varit sjuk men är någorlunda frisk nu så ska jobba i helgen. Sen saknar jag wilmis och elmer som jag inte träffat på flera dagar nu så hoppas på att få träffas i helgen och mysa lite. Nu ska jag vik in åren så jag orkar upp i tid imorrn, natti natti








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0