131113 - när man inte kan sova

Namn: Malin Josefine From
Ålder: 20 bast och 5 månader
Vikt: De skulle ni vilja veta va ;)
Längd: 169 cm sist ja mätte mig
Hårfärg: ljusbrunt med slingor typ
 
Beskriv dig själv: Jaa, haha.  En tjugoårig undersköterska som bor i Lycksele. Bor med min lilla vovve och jobbar med utvecklingsstörda på ett grupp boende. Har stora drömmar och höga mål, än fast det varit ett väldigt konstigt och omtumlande år så försöker jag leva fullt ut och göra saker jag vill göra. Tycker väldigt mycket om mat och saker som är onyttiga hehehe. 
Vilken sexuell läggning har du: heterosexuell
Singel eller förhållande: singel
Vad föredrar du, singel eller förhållande: jag kan säga att just nu skulle jag inte vara redo för ett förhållande, vill vara singel ett tag för att få andas lite, om ni fattar. Men annars så tycker jag absolut att kärlek är det finaste som finns och att få dela det med någon man tycker om är ju klart bättre än allt annat, alla dagar i veckan.
Ditt längsta förhållande: nästan 4 år
Ditt kortaste förhållande: ja det var väl när man var liten, nån dag eller så haha
Vad anser du om otrohet: Otrohet är fel, dumt och själviskt!
Beskriv din drömkille: ja till utseendet... Mörkt hår, lång,  gärna manligt byggd och någorlunda vältränad iaf.  Fina ögon och fint leende. Sen gör det inget heller om han är lite naturligt brun (men inte så viktigt, ingen som hänger på solarium 24/7 tack haha) Till hur han är som person. . Har egentligen inte så höga krav. Han ska ha glimten i ögat,  de där lilla extra. Sen ha humor och vara trevlig. En kille som, ursäkta språket,  har legat runt som satan går fet-bort!
 Välj en egenskap som du tycker är viktigast hos din partner: charm 
Om du fick en dag med valfri kändis, vem skulle det bli? Hmm,  mr tatum kanske? ;)
Snyggaste svenska kändis: just nu, Kevin walker
 
Har du någon bästa vän: dom vet vilka dom är
Vem umgås du med mest: just nu är det nog sessan
Har du förlorat någon vän: jo, kan man väl säga. 
Tycker du om att lära känna nya människor: jo absolut. Beror självklart på vilken sorts människa det är.
Hatar du någon: Nej inte hatar,  kan jag inte säga att jag gör
En bra egenskap du har: Jag vill sällan någon något ont 
En dålig egenskap du har: jag tänker för mycket
Din största last: ALLTID svinhungrig på kvällen
Nämn två saker folk inte vet om dig: Är sjukligt rädd för nålar och sprutor och allt som har med sjukhus att göra. Ja ja vet jag är undersköterska :p Och på min begravning vill jag att dom spelar ellie goulding-fields of gold
Nämn två saker du vill göra innan du dör: Träffa kärleken i mitt liv och skaffa familj,  resa runt i USA. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0