090313

Älskar när jag jobbar helg och hinner med en massa annat om dagarna också. Alltså gå hem klockan åtta på morgon och sen ha hela dagen (nästan) ledigt, iaf till kvart i sju då jag börjar om igen. Imorse for jag hem och städade, fick besök av mamma sen kom elin och jonte och hämtade upp oss och vi for på second hand. Hittade ett par gula VILA jeans, en jättefin stickad kofta med knappar till ville när han är ute och går så det inte fastnar så mycket snö i hans päls och han börjar frysa. Skulle aldrig klä han inomhus eller av annat skäl än att han fryser. Om han gillar den är väl en annan femma ;) Sen drog vi lunch på lilla b innan jag for hem och gjorde i ordning planksteken jag bjöd elin och jonte på ikväll. Sen vare off to work! Imorgon planerar jag att hinna med en massa saker, sen så kommer ju grabbarna mina hem så förhoppningsvis hinner jag mysa med dom en stund innan jobbet. Är väldigt glad i livet just nu, har så mycket att vara tacksam för! Min älskade familj och mina underbara vänner, kärlekarna i mitt liv, min lilla brorsdotter och sen en massa roliga saker som jag längtar efter just nu! När man fokuserar på vad som är bra i livet blir allt så mycket lättare, jag lovar :) Nej slutsurrat för ikväll nu ska jag dejta john b! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0