170113 - Tips

Som ni minns beställde jag nyss hem en massa grejer från Lyko.se. Beställde bland annat hem den här ögonkrämen som var superdyr och skulle innehålla en jäkla massa bra grejer. Men den var bara skit. Blev ännu mer torr runt ögonen, nästan irriterad. Och den glittrade jättemycket? Så ja, den var skitdålig. Har nu i efterhand läst om folk som prövat den och alla är lika onöjda. Så köp den INTE!
 
 
Prövade däremot den här krämen som innehåller hjortron och massa c-vitamin och det var den bästa krämen jag använt tror jag. Dock var det en dag-kräm, men fungerade 100 gånger bättre runt ögonen än olays ögonkräm. Den var väldigt var väldigt len och drogs in i huden riktigt snabbt. Luktade dessutom jäkligt gott och huden blir lika len som en barnrumpa.Ska beställa hem fler krämer i den serien, både natt/dag och ögonkräm!
 
Sen vill jag bara säga att moroccan oil's schampo, balsam och hårinpackning var värda pengarna. Dom har mer oljor i sig så mitt hår blev iallafall inte lika torrt och frissigt, sen blir det inte längre flottigt efter en dag. Håret blir lika lent som när du använder moroccan oil's hårserum och luktar förjävla gott! Så dom rekommenderar jag starkt. Även att beställa från lyko, grejerna var här bara två dagar efter beställning och du får bonuspoäng varje gång du beställer. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0