170113 - Mammi♥

Älsklings mamma for just, eftersom jag inte kunde fara hem på jonstavägen och fira henne kom hon hit med tårta och vi två hade minikalas här. Av oss fick hon silverörhängen. Älskade bästa mamma, hoppas du hade en underbar dag för det är du minst sagt värd! ♥ Är sjuk idag också, jag var så glad för jag har varit feberfri nästan hela dagen dock så har min hals varit åt helvete, men det är iallafall bättre än feber. Sen typ vid middan, BANG, hög feber. Hata!! Har tröstat mig med nästan hela säsong 5 av Sex and the city och ska göra det enda tills oskar kommer hem. Men jag blir så rastlös när jag är sjuk, hatar att ligga och göra ingenting alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0