130113

På grund av kylan så har jag mest hållt mig inomhus idag. En lite längre promenad med ville fick räcka för mig. Det hade annars varit en perfekt skoterdag om det inte varit så förbannat jävla kallt! Annars så har jag umgåtts med familjen ikväll. Först for jag på jonsta och träffa mamma&pappa sen for jag Elin Jonte och Robin och åt pizza. Sen var det slut på det roliga och jag började jobba. Ne nu ska jag inte låta så, som ni nog vet älskar jag faktiskt mitt jobb och jag trivs väldigt bra, men ni vet att inget är som hemma. Och nu har jag dessutom(halv nio imorgon bitti) gjort bort mig jobbarhelg och inväntar en underbar två-arbetsnätter-vecka och långhelg. High five!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0