070113

Sammanfattning av de senaste dagarna: mat, Wilma och sex and the city. Har ätit vääldigt mycket och det blir inte bättre av att jag tappat bort min börs därav gymkortet, men nu jävlar ska jag ta tag i träningen igen! Har träffat lilla Wilma nästan varje dag och jag har lika svårt att säga hejdå varje gång. Hur kan man älska någon så mycket som man bara sett och hållt i? Hon är verkligen världens finaste lilla Wilma! Sen har jag nötit serier och film. Mitt nya beroende är sex and the city, och det är så himla skönt nu när jag jobbar att ligga och kika :) Nu ska jag iaf se till att komma igång med träningen för jag mår som allra bäst när jag får träna. Sen så har jag en massa nyårslöften som jag ska börja jobba på(tro nu inte att det har med träningen att göra för att jag vill träna igen) men vad dom är får ingen veta hihi!! Nu ska ja mys ner mig i sänga nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0