120912 - vardag

Har varit väldigt effektiv ikväll, gjorde lasange till middag vilket resulterade i ett x antal matlådor eftersom oskar jobbar kväll och jag åt själv. Gjorde en blåbärspaj medans som står och väntar på oskar tills han slutar. For på happy homes och köpte gardiner till sovrummet och köket med mamma. For till Elin, vi gick på en promenad, prata en massa sen fick vi besök av Johannes Madde och jocke. Sen promenerade jag hem och nu ska jag diska sen bege mig iväg på jobbet. Kan medge att det känns liite surt att lämna en varm och mysig säng, samt kille haha, för en ensam en på jobbet. Men jag ska inte klaga alls, jag har ett bra jobb och jag trivs väldigt bra! Sen så ligger ju den där varma och mysiga killen och väntar på mig imorgon bitti när jag slutar, hihi :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0