231112

Nu ska jag sova som en gris inatt, hemma, i min egen säng, bredvid oskar. Ne juste han är och nördar terminator med Johan men han kommer förhoppningsvis hem sen nångång. Tur jag har goville iallafall. Nu har jag då helg och det är underbart! Firades med ett konditionspass på gymmet imorse sen hem på en lång powernap. Fick mig allt ett träningspass till när jag (själv) bar upp alla grejer vi hade på norräng uppför alla 5 trappor. Just då kändes jag som sveriges kanske mest otränade tjej, men upp kom grejerna iallafall. Ikväll har jag haft finbesök av anna och jennifer. Vi surra och åt, i vanlig ordning (;. Och imorgon ryktas det om utgång men inget är bestämt än. Är ändå lite taggad och felin ville att jag skulle följa på hottan, men vi får helt enkelt se! Nu ska jag kolla runt på tatueringar för kung och fosterland så nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0