171112 - i brist på annat

Namn: Malin Josefine From
Ålder: 19
Längd: 1.69
Sko-storlek: 37/38
Född: I Lycksele
Bor: Lycksele
Gör just nu: svarar på dessa frågor

Allmänna frågor
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Omtänksam, lugn och oftast glad
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: otålig, blödig och kontrollfreak (inte överdrivet men)
Vad är du rädd för: alla jävla småkryp och insekter, nålar och mörker
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: att jag inte är självisk för fem öre
Det roligaste jobbet du haft/har:
Det jag har nu faktiskt!
Har du körkort och egen bil: körkort men ingen bil
När tog du ditt körkort: 6/7 2011
När grät du senast: i torsdags till walking dead
När skrattade du senast: nyss
Vem åkte du bil med sist: Oskilajnen
Vem åt du mat med sist: Oskilajnen
Vem sov du hos sist: Hemma
Vem sov hos dig sist: Jag och Oskar, hemma
Vad var du rädd för när du var liten:
Fyllon, dom här jävla bröstfåglarna i ronja rövardotter!! Haha
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Frisör, haha jag och sandra
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 6 gånger om ja räkna rätt
Värsta smärtan du råkat ut för:
Psykiskt är det ju när jag förlorade farfar och Micke, fysiskt när jag fyllde i min tatuering, nån av mina mensvärksattacker och när jag brände mig i ansiktet så jag såg ut som en zombie
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv:
Stunder med dom man håller närmast hjärtat. Sommarkvällar, olika högtider, fester, myskvällar och så vidare!
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: När man blivit sviken antar jag. Lögner, skitsnack och sånt skit.
Har du någonsin sportat: Dansade i 8 år, har åkt(åker ibland) slalom sen gillar jag bara överhuvudtaget att träna.
Någon du ser upp till: Folk som inte är rädd att vara sig själv.
Vad finns alltid i din handväska: Börsen, lypsyl, tuggummi, och nycklar.
Har du varit utomlands någon gång: ja, Norge Finland Grekland Turkiet
Vilken plats var finast: Grekland i mitt hjärta
Största stad/städer du varit i: Vet inte exakt vilken som var störst

Lite mer personliga frågor:
Har du någonsin tagit eller provat droger: nej
Rökt: Ja
Snusat: ja
Druckit: Ja
Har du piercing eller tatuering: öronen, hade i naveln och näsan, en tatuering på foten och om inte alltför länge en i nacken ;)
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Det är ju så individuellt men ofta tycker jag att ögonen eller blicken är viktig. Sen jamen inte för kort, manligt byggd och jordnära. Sen spelar det inte någon roll hur snygg en kille är, är han inte charmig så är han inte intressant!
Finaste komplimang du fått: vet inte, att nån inte kan leva utan en? :)
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: nej det tror jag inte
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Jo typ
Har du någonsin fejkat en orgasm: haha ne
Hur många sex-partners har du haft:
Skulle ni alltbra gärna vilja veta va!

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: vet inte, men landet är skönt
Hamburgare eller pizza: pizza
Kött eller fisk: Kött, och lax<3
Hund eller katt: Hund!!!
Aftonbladet eller expressen: aftonbladet
McDonalds eller MAX: Max såklart
Vin eller Öl: Vin
Charter- eller skidsemester: Chartersemester!
Sverige eller Utlandet: Beror på vilket utland men utomlands helst.
Sport eller nyheter: Nyheter, hatar att se sport!!!
Hockey eller fotboll: Att spela eller se?!?
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Oftast mörkhåriga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0