130512

Har haft en riktigt riktigt skön helg. I fredags så for jag sandra och nils runt lite överallt i lycksele och fotade till sandras skolgrejs som hon håller på med. Temat var djur och natur så nils fick hänga på som modell ;) Kanske visar någon bild senare ifall sandra skickar bilderna! Igår så tog jag det mest lugnt på dagen, sen handlade jag åt mamma för vi skulle grilla och hela familjen var på plats. Shit vilken vårkänsla man får, synd att det skulle blåsa så mycket men gott och trevligt var det iallafall. En stund efter maten kom sandra och vi for på bio och såg the lucky one, den handlade om en marinsoldat som hittar en bild på en flicka mitt under kriget som han sparar och överlever en massa saker som han känner han inte egentligen skulle ha gjort och bestämmer sig för att söka upp flickan. En riktig jag film, hihi. Efter bion lånade vi sandras mammas bil och for och fotade lite mer sen raggade vi mest runt. Det var sjukt mycket bilar för att vara lilla lycksele. Bland annat Anna som raggade med oss en stund innan vi for hem. Idag så har jag cyklat hem från norräng och sitter och försöker att betala en räkning men jag fattar inte ett skit så mamma får hjälpa mig när hon kommer hem. Sen måste jag städa mitt rum, har sagt att jag ska göra det och tänkt att jag ska göra det alldeles för länge nu. Och varför jag skriver så långt är nog för att jag inte orkar gå upp och börja, höhö. Ne men nu måste jag, så är det bara! Kvällen ser då iallafall också lugn ut, kanske någon film eller liknande. Vad jag måste säga är iallafall att det är så sjukt skönt att vara nykter för en helgs skull. Jag kör nog på det till balen för då och studentveckan/studenten blire nog inte så lugnt ;)
jajanumåstejaggåochstädahejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0