030512

Är hemma idag också, tänkte vila upp mig ordentligt sen hade vi ju bara idag för imorgon är vi ändå lediga. Men jag hatar att vara sjuk för jag tycker att det är så SJUKT jävla tråkigt, det finns ju ingenting att göra?!? Försökte ladda ner one tree hill men de gick inte och det går fan ingenting på tv. Eller jo hem till gården och stargate men det kan ju va dom dåligaste jävla programmen i världshistorian. Så igår så tröstshoppa jag hem lite grejer för jag tänkte att det skulle muntra upp mig lite, höhö. Det blev bikinin jag visade för ett tag sedan, två längre linnen, en bh med avtagbara band, en roda bandaeu bh och ett par aprikosfärgade fjäderörhängen. Lite gladare blev jag iallafall hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0