230312

Började 7 och slutade 9, tycker det var ganska lagomt ;) Efter det for jag och pratade med Ellinor så nu är jobb över sommaren(kanske längre) fixat! Vet dock inte vad jag ska välja än eftersom jag fått fler än ett förslag men det löser sig nog. Så då hann jag hem efter det innan oskar klivit upp och vi hann fika, gå en promenad osv innan jag och jennistjärt for på skolan och åt pannkaka och glass. Och efter det for jag till knaften för att hjälpa robin med en sak sen på dollar för att köpa karra. Helt seriöst, har aldrig under mitt snart 19åriga liv haft ett sånt sötsug som jag har nu. Går typ och dagdrömmer och lösviktsgodis ungefär. Vad fan har hänt?? haha jag brukar ju typ aldrig vilja ha sånt i vanliga fall?! tur jag rör på mig mycket iallafall ;) Men nu ska jag iallafall lägga mig och se på tv och känna lugnet tills middan och de sen får vi väl se om det händer något spännande ikväll:)
Och idag åker den här grisen till barcelona och kommer inte hem förns om en vecka.... Hare bra sarra, sola & drick drinkar för mig också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0