300712 - blandat

Senaste tiden..
* Jobbade ex antal dagar i sträck, inklusive 3 helger på raken. Vilket innebar att jag i princip var en zombie
* Var schemalagt ledig några dagar, drog till sundsvall och shoppade på ikea och birsta centrum med hjärtat
*Impuls drack och hamnade på travlogen, vilket jag verkligen inte ångrar just för att det var typ det roligaste som hänt i sommar!
* Firade jennifer som fyllde 19 år
* Blev mörkare i håret
* Älskade motorveckan var äntligen här, onsdag fredag och lördag blev det utgång. Hade mycket roligt, tack alla fina.
* Maddes ultraljud var gjort vilket betyder att jag äntligen får skryta om att jag blir faster i vinter :)
Och nu väntar en lång vecka med mycket jobb. Men pengarna rullar ju in så jag ska inte klaga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0