DAG 2 - NIO SAKER OM DIG SJÄLV

1. Jag älskar att vara för mig själv ibland. Ligga och se tv, måla naglarna, läsa, vad som helst!
2. Jag har väldigt stora pupiller
3. Jag gillar inte att sticka ut
4. Jag älskar att träna, finns inget bättre än känslan man har i kroppen efteråt
5. Men sen älskar jag också att äta, VÄLDIGT MYCKET. Jag tycker såhär att om man tränar regelbundet, varför inte då och då unna sig något gott? Hur roligt är det att bara träna och aldrig få äta?
6. För ett liv utan chips och dipp? tveksamt
7. Onödig fakta fastnar ofta i mitt minne. Saker som ingen annan vet just för att det inte är nödvändigt att veta
8. Min värsta mardröm är att förlora någon riktigt nära
9. Har kommit in i någon sorts parfym-fas, vet faktiskt inte hur många jag har :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0