DAG 1 - 10 SAKER DU VILL GÖRA INNAN DU DÖR

1. Att skaffa ett jobb jag tycker är roligt. Tänk att aldrig ha ångest över att gå till jobbet och få betalt för att göra något man tycker är kul. How great?!
2. Jag vill skaffa barn och gifta mig.
3. Jag vill resa till så många platser min ekonomi tillåter. hela USA, Thailand, Indien, Italien, Cypern, London, Spanien, Afrika... osvosv
4 Skaffa ett stort hus vid vattnet och fixa till det, inreda och sånt
5. Ha en stuga nere vid skärgårn
6. Ha en stuga i fjällen
7. Göra något riktigt bra för någon annan, skänka pengar till fattiga eller skaffa ett fadderbarn
8. Köpa mig en systemkamera
9. Fara till alperna och åka slalom
10. Skaffa mig en riktigt fet walkingcloseth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0