251212 - jul, familj, lycka, kärlek osvosv

Hade en en helt underbar julafton med goa släkten och även hos älskling med hans familj. Vi var hos Ralf och Karin med släkten på pappas sida. Åt go mat och fick en massa fina julklappar. (Kan lägga in bilder sen) Sen så avrundade vi som vanligt med julklappsleken som är så jävla kul! Vann två grejer, ett lila blockljus och en liten vit hjärtformad välkommen-skylt. Med tanke på att många inte fick något alls är jag nöjd ;) Sen efter leken for jag och oskar på norräng och där fick jag massa grejer också! Nu är jag då på jobbet och jobbar hela dagen lång. Ska försöka ladda upp batterierna för ikväll blire fullt ös medvetslös, haha. Hoppas iaf ni hade en bra jul för de hade jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0