121212 - älskade ville

Imorse for jag och ville iväg på en roadtrip till vännäs, för att försöka klura ut vad som är fel på honom. Vägen och vädret var åt helvete så jag bad till gud att jag skulle överleva resan. Och det gjorde jag iallafall och vi tog oss till veterinären. Efter några kontroller så hade veterinären nästan bestämt att ville hade ett medfött fel som man inte kan göra något åt. Och vad det skulle leda till kan ni säkert klura ut.. Men jag tyckte det var så konstigt så jag ville kolla honom mer och det visade sig att hans crp var aalldeles för högt vilket betyder att han behöver antibiotika. Så nu har han fått två kurer som han ska äta i 2 veckor plus en kortisonspruta. En väldigt stor klump försvann från min mage, nu kan han snart andas som vanligt och må bra. Det var värt djävulsresorna 10 gånger om, dock känns det lite onödigt när jag vet att dom lika gärna kan ta ett crp här i lycksele.. Men men, slutet gott allting gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0