081212 - sandras dag

Med det här inlägget vill jag gratta min kära vän sandra som fyller år idag. Hoppas du har en underbar dag :). Presenten från mig blir en trerätters hos mig, en middag för två med levande ljus och lite romantisk jazz i bakgrunden. Tänkte att förrätten blir en sparris, avokado och majs sallad. Huvudrätten blir potatisgratäng och kalvsylta med lite rårörda lingon och kall bea. Efterrätten blir hallonpaj med 95% hallon och 5% paj och en absinth shot. Hoppas du vill komma på middan för det kanske smakar gott. Ta bara med en 50 lapp för alla kostnader(sparrisen va fan inte ens på extrapris) Pricken över i är att du får äta lussekissar med mig och ronan! Hoppas du ser fram emot min överaskningsmiddag, bara så du vet är den på juldagen och eftersom du tagit körkortet då får du köra mig på hotellet(alltså ingen absinth shot till dig...) med detta vill jag skriva grattis på födelsedagen. Tú es un chica muchas bonitas<3<3

Kommentarer
Postat av: ronan

Hahahahahaha tack så mycket advokaton!!!!! Ja skratta å grin just nu <3 love you big time lilla b...

2012-12-08 @ 23:52:07
URL: http://sandrrraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0