230412

Klockan sex imorse när jag klev upp var jag så positiv och glad främst för att jag lyckades ta mig upp, men även för att det är så sjukt skönt att duscha på morgonen. Men efter det vände allt. Kollade ut genom fönstret och vad fick jag se? Jo sursnön vräka ner. Vilket betydde att våren flyttades fram ytterligare men även att min promenad på skolan(från norräng) inte skulle bli av. Fick skjuts hem, körde på skolan, och på vägen från parkeringen hade mina fötter blivit så kalla och blöta att höll på att frysa ihjäl och jag visste att jag skulle gå i dom hela långa dagen. Och vad möts man av när man kommer in? En iskall skola, kan inte vara många ören dom lägger på skolans värme alltså. Några timmar gick och det var lunch, och för er som inte vet så är falukorv( tjockt skivad) bland det äckligaste jag vet och eftersom det stod ugnsstekt falukorv( ännu värre) på matlistan for jag & Sandra på frasses och åt och när vi kom tillbaka hade det visst inte varit korv utan chicken nuggets. Gick runt och frös några timmar till och så hade jag två betygsamtal, ett positivt och ett lite mindre positivt.Blev väl både chockad och en aning stressad.. Efter skolan körde jag hem den kallaste bilen i världen sen möttes jag av ett bombnedslag till rum och kontrollfreak som jag är betyder det kaos i mitt liv ungefär. Nu ligger jag och gruvar mig för ännu en pluggkväll som väntar....

Vet att inte världen gått under men jag har bara haft en riktig skitdag och kände för att skriva av mig här. Hoppas ni tycker synd om mig PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0