KÄNNS BRA

dålig uppdatering i helgen, jag vet. men jag har haft annat för mig helt enkelt. två fulldagar på stan med
massa shopping och sen har jag bara rått om kärn min som jag alldeles för sällan får göra! vi hann se två riktigt bra filmer. friends with benefits och brides maids. jag säger bara det, brides maids var lätt bästa komedin på länge. det är en film värd att se! friends with benefits var också jättebra men den påminner lite för mycket om love and other drugs. men hem med mig fick jag ett par bruna leggings, två linnen och en iphone:D
annars så har jag börjat min praktik på stenbergska. har ju bara hunnit vara där tre dagar men det känns redan jättebra! känns inte lika drygt att fara på praktiken för jag vet att jag får göra och lära mig jättemycket. så det känns faktiskt jättebra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0