DAG 1 - EN BILD PÅ MIG + TIO FAKTA OM MIG

• Ska tatuera mig inom snar framtid :D
• Högklackat är så jävla snyggt! men jag törs inte använda för jag tycker jag blir för lång.
• Någon gång i mitt liv ska jag ha en berner sennen för det är den finaste hunden jag vet!
• Dear john kan vara den bästa filmen som spelats in
• Har blivit mer mån om vad man ska vara rädd om här i livet, vilka vänner som
är värda att behålla, och vilka stunder man ska ta tillvara på.
• Jag älskar verkligen party, men en mysig hemma kväll med en bra film och nått gott att äta
slår fan mycket!
• Minns inte ett skolkort jag blivit nöjd över, inte ett enda.
• Jag drömmer nästan bara mardrömmar
• Att ha korta naglar kan vara det obehagligaste jag vet
• och jag har aldrig i mitt liv varit lika kär som jag är just nu

Kommentarer
Postat av: <3

puss :)

2011-09-15 @ 22:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0