SÅDÄR LAGOMT INTRESSANT

helgerna går fasligt jävla fort. man hinn ba släng se i soffan för att se idol så pang sitter man där med söndagsångest. och nu värre än vanligt, för skolan är faktiskt nått jag inte saknat så mycket.
men lars gjorde min dag idag genom ett faktiskt välförtjänat mvg på etik uppgiften, och dagens minus går väl till camilla som förvarnade om prov nästa måndag. SUCK
och vilket jävla väder vi har? då kan det väl hellre komma snö (som inte smälter bort innan dagen är slut) än att det ska vara kallt och dimmigt? och på skolan är det iskallt så imorrn blire tjocksockar.  innan jag ska gå och hjälpa mamma med maten har jag bara EN sak till att klaga på... VARFÖR vill jag ha så jävla mycket?! JÄMT?!

Kommentarer
Postat av: diana

vi får dra till umeyooo och shopppa helt enkelt ;D

2011-10-24 @ 18:27:43
Postat av: Anonym

låt som en bra ide;)

2011-10-24 @ 21:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0