17/11

är väl ungefär den 5685222 gången jag försöker göra någonting med min blogg, men det blir som ni ser aldrig klart. och anledningen till det är att jag varken har tålamodet eller tiden till att sitta och håll på me den där jävla satans headern och allt helvete, så ja få helt enkelt göra det någon gång i mitt liv när jag har tålamodet, tiden, en bra bild, skillsen, jaa så de bli tyvärr nog aldrig av. så nu vet du jennifer :D
kommer iallafall in från en lång, ja då mena ja fan lång, promenad med nissepisse. finns verkligen inget bättre än att gå och lyssna på musik samtidigt! synd bara att lillgrisen blir så skitig utomhus för nu har jag ingen att mysa med framför simpsons :( ikväll så blire då innebandy och jag är taggad som aldrig förr! och nu när jag har fått med mig sandra och jennifer är det ju bara ännu bättre! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0