NY VECKA

veckan börjar ju bra, not
har tydligen bara tryckt av larmet för vid typ 12 vaknade jag trött som aldrig förr. men å andra sidan behövde jag nog sömnen för om jag inte vaknar av larmet då äre fan nått som är fel! :p
helgen började lugnt med mysmiddag med la familia och idolmys. btw YYYYYES han är äntligen ute, mihihih
i lördags så följde jag elin till kotknäckarn som fixade till elins rygg, bäcken, revben ja allt som var fel. så hon var helt i extas och sen for vi på lilla bageriet och åt lunch med jocke,johannes,madde diana och tiffany.
på kvällen så åt jag gomiddag igen på norräng med hela familjen andersson. och eftersom stina var i stan fick jag ju såklart kläder, och den här gången en hel säck :D :D hihih. igår firade vi kära far genom att vi barn gjorde palt, sen fick han en skjorta medans vi åt en tårta som vi också hade gjort :)
så jag har haft en bra helg. synd bara att dom ska gå så förbannat, jävla fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0