MASSA TEXT

kan man mer än älska vårat schema just nu? idag slutade vi kvart över elva, imorrn går vi 9 till 1 och på fredag så ska vi ha op-mys me lussefika och sånt sista timmen. Inget att klaga på direkt!
Igår så följde jag diana, jennifer madde och lilla johannes på frasses och åt typ efter skolan. Sen for vi och hämta miro och for ut och sladda en sväng sen for vi till dillis place och hängde, lyssna på musik, skrev julkort, locka hår och så vidare :) Vid 7 begav ja och jennifer oss på mysak och chilla gunilla. Vi vann en massa godis sen kom anna och sandra så då satt vi och chilla ännu mer me dom ;D

Efter skolan idag så passade jag på att gå min dagliga långpromenad eftersom jag hade tiden till det. Dock utan nils, så det var inte lika kul. Men skönt var det :D Nu har jag pluggat klart och ska bara städa ihop lite på mitt rum för att sen slänga mig i sängen och läsa vidare på boken vi fått på funtionshinderkursen, som för övrigt är ganska dålig.. Ikväll ska jag och anna vara med jennifer och frida. Baka tror jag visst vi skulle göra så det blir nog mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0