I VÄNTAN PÅ ANNAT

Vem var den senaste killen du pussade? - oskar
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? orkar inte räkna
Gillar du nån nu? ja de gör ja väl
Vad gjorde du inatt? sussade med min pojkvän
Och i förrgår natt? same
Vad gör du innan du ska sova ?spela wordfeud eller se tv
Kan du prata med din mamma om allt? ja det kan jag
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? först och främst mamma
Choklad eller glass? men choklad
Push-up eller T-shirtbh? push-up
Stövlar eller sneakers? sneakers i think
Kjol/klänning eller jeans? om ja få ändra klänning till tunika välj ja de ;)


7 Fakta
Hårfärg: brun
Längd: 168 sist ja mätte mig
Frisyr: har självfall, det händer väl att jag plattar håret men det är inte ofta
Ögonfärg: blå/grå
Humör: just nu är jag less och vill att ensam mamma ska börja
Vänster eller högerhänt: höger

10 saker om ditt liv
Har du nånsin varit kär? - ja

Tror du på kärlek? - ja
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?- ja
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ja
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? hoppas inte det.
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? nej
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom?- på sätt och vis kanske
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? jag var det förut, men han ändrade på det
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? haha vet inte
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - inte kärlek, men intresserad kan man väl bli

10 saker Det här eller det där
Kärlek eller pengar? kärlek. men pengar är också ganska fint;)
Vin eller öl? beror på!
Dag eller natt? båda
One night stand eller förhållande? förhållande
Tv eller internet? - internet
Pepsi eller cola? - cola
Vild fest eller romantisk hemmakväll? båda!
Färgfoto eller svartvita? - beror på :)
Telefonkontakt eller face to face? - face to face
Bildagboken eller myspace? - bdb

10 har du någonsin
Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? nej faktiskt inte;)
Har du nånsing viljat ta livet av dig? nej
Har du nånsin gjort något du ångrar? ja det har jag
Har du hoppat bungy jump? – nej!
Har du nånsin varit med i en olycka? - jap
Har du nånsin ätit en hel tårta? – haha nej
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - någon man hatat kanske;)
Har du nånsin gått på bio ensam? - nej
Har du nånsin tyckt att världen suger? - ja

Om mig
Hur mycket är klockan just nu? – 19:48
Namn? Josefine
Vart bor du? Jonsta
Hur många barn vill du ha när du blir stor? 3
Vill du gifta dig? ja de vill jag!
Rullar du spaghettin eller skär du den? rullar
Har du ätit sushi? nej!
Favoritglass? daim♥
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 2

3 grejer
Har du någonsin blivit jagad av polisen? haha typ.
Sover du helst själv eller med någon? med!! alla dagar..
Tror du på spöken? lite kanske

Skulle:
Skulle du vilja vara längre? nej, och inte kortare heller!
Skulle du vilja kyssas nu ?  klart

Skulle du vilja dricka dig full nu? nej

Kan:
Kan du röra på öronen? ja
Kan du slicka dig på näsan? nej
Kan du kolla i kors med ögonen? japp
Kan dina föräldrar lita på dig? ja det kan dom
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? ja om jag inte hade nån å prata med?
Kan du va på en fest utan att dricka? ja, men det är väl inte lika kul kanske :)
Kan dina vänner lita på dig? ja
Kan du tänka att pierca dig i naveln? har redan gjort, men var tvungen att ta ut
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? ja oftast
Har:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? ja
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? ja

Har du syskon? en bror och en syster
Har dina föräldrar ljugit för dig? säkert haha
Har du varit hög den här månaden? nej
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? lite
Har du borstat tänderna den senaste timmen? nej
Har du pussat någon som är fyra år äldre? nej
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? nej
Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? nej
Har du blivit påkommen när du har haft sex? nej
Har du ljugit på någon fråga än då? :)

Vem:
Vem älskar du? familj, vänner, oskar, släkt

Vem vill du bli full med? mina kära vänner

Vem är den bästa artisten/gruppen? kommer nog alltid vara svag för james morrison

Vem pratade du senast i telefon med? papi
Vem är snällast i världen? det kan nog jag inte svara på serruu
Vem vill du prata med? en liten gris som aldrig kan svara när man ringer :(
Vem sov du senast med? oskar
Vem vet allt om dig? ja, oskar å mina vänner
Vem kramade du senast? oskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0