ÄNTLIGEN HEMMA

kvällen började med att jag linda och elin for på ica och köpte en blomma och lotter sen for vi till farmor
och firade henne i efterskott. hon bjöd som vanligt på massa fika och vi satt och prata och skratta och hade trevligt.
dom få gånger vi träffas inser jag hur sjukt mycket jag tycker om människan. hon är seriöst världens goaste människa♥
iallafall, sen så for jag hem för att hämta träningskläder sen begav jag elin jonte robin madde och diana oss upp på forsdalaskolans gympasal för att spela innebandy. ojojoj vilken kondis man har.. NOT
men det var skitkul, bli sylad i magen(ja, känn dig träffad elin;) och bli svettig som en gris ingår.  så hädanefter blir det varje torsdag klockan halv 9 och ni som är intresserad får gärna hänga på för ju mer folk desto bättre. sen så pratade jag och diana om att börja fara och gymma tillsammans. så de bli gr8! :D
nu ska jag bege mig upp till min sköna säng som väntar. så natti natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0