ONE DAY AT A TIME

helgen har varit helt okej, men tyvärr så är jag världens största nöthuve och glömde minneskortet hemma i lycksele så inga roliga bilder kommer jag att bju på. och jennifer var ungefär lika klok och glömde sin kamera i oskars lägenhet så inga bilder där heller... men jag emma å jennifer började iallafall hos oskar med oskar johan och jocke, sen så tog vi oss på haga till sandra och dom och parta, och förutom en ragg runt stan och max så var vi där största delen av kvällen. hade väldigt roligt vissa stunder, men synd att det alltid ska bli något.
menmen, nu laddar jag för 3 dagar till på rehab/stroke, sen en jäkla massa lediga dagar och en massa softa dagar i skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0