GRATTIS ÄLSKADE FARFAR

Vet, det blir aldrig att jag skriver på helgerna men i helgen har jag faktiskt jobbat också. Men nästa vecka är jag ledig så, det känns förjävla skönt. Är även ledig imorrn också. I helgen har ja ju som sagt jobbat på och det har väl varit helt okej, och det har inte hänt så mycket annat än de.  Inatt har jag blivit spindelbiten på två ställen. Så jävla sjukt, för i fredags så lekte bosse med nånting på oskars rum och då kolla ja va de va då va de två fet-spindlar som parade sig. Och igår när vi skulle sova så låg jag å va livrädd för ja kom å tänka på de och när ja vaknade imorse hade ja två bitmärken som kliade som satan.. HUVVA!
Ikväll ska vi på graven för att gratta farfar som hade blivit 89 idag. Oj vad jag saknar dig, tänk om du kunde komma förbi i 123:an och bara säga hej. Men jag hoppas att du har det bra älskade du! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0