Vi sitter i samma bil

Tjenis penis. Överlevde måndagen trots att jag var tvungen att kliva upp halv 5. Dagen har varit väldigt seg och jag har varit(är) skittrött och längtar tills jag kan krypa ner i min sköna säng och se one tree hill. Hade iallafall min första körlektion idag och jag var skitnervös innan Kaj kom och hämtade mig men det gick mycke bättre än väntat och ja kände mig faktiskt riktigt nöjd när jag kom hem. Har också varit och lämnat in lönepapperna för inskolningen idag med anna. Efter maten så tvingade mamma och pappa med mig på någon utförsäljning av jackor, underställ, vantar mössor och så vidare fastän jag inte ville men jag hittade en skitsnygg skal-jacka som pappa köpte åt mig, så det var ju inte så tokigt ändå =)
På tal om körlektion, Emelie tog ju körkortet idag och för 86568gången typ, grattis!! Är gode avundsjuk på dig ska du veta!! ;)





Kommentarer
Postat av: jennifer

hörde att hon helst ville ha den bilden på körtkortet.. stackarn:(

2011-03-21 @ 18:58:16
Postat av: emelie

tack igen! ;p

jo jennifer jag tror jag ska ta den bilden faktiskt.. har ingen bättre ;p

2011-03-21 @ 20:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0