sagan om skorna

ligger i soffan och väntar på att älskling ska bli klar med maten, han har gjort hemmagjorda piroger som se förjävla goda ut! Harre vad helgen har gått fort alltså. Tycker nyss jag kom hit men som alltid är man typ hemma i Lycksele lika fort. Finns väl inte så mycket roligt att berätta. Vi har spelat tekken och left for dead, varit på stan och typ sett film och så. I fredags så berätta Sandra att det var rea på fejk-converse på skopunkten om man hade medlemskort. Så när vi va på stan gick vi ju in och kika och de stod ju mellan vita och svarta. Tänkte att svarta kanske är smartare att använda nu när det är slask och så, men å andra sidan ville jag ju ha vita för det är också snyggt, och det fanns ju bara ett par 37er kvar. Men ja köpte dom svarta tillslut men sen innan vi for hem så ångra jag mig och gick tillbaka och skulle köpa dom vita ändå för dom fanns ju kvar. Och på Skopunkten så får man ju 50% på ett av skorna om man köper två par, så då fråga vi om ja fick rabatt på de andra och de fick ja ju så 200kr för skorna tycker jag var en ganska bra affär ;) Men ikväll ska vi väl inte göra så mycket tror jag, kanske lite tv-spel om jag lyckas övertala Oskar annars typ solsidan och mys :) ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: en anonym liten rackare!

Vad kul att du fyndade på skopunkten inne i storstan!!!!



hoppas pirogerna smakade



/ A som i ****

2011-03-21 @ 18:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0