I'M FEELING HOT HOT HOT

äälskar vädret!! klockan är strax efter 8 och det är typ 20 grader och inte ett moln på himlen. GÖÖÖÖÖÖÖTTTTTT
synd att kaj kommer och hämtar mig 11 för en körlektion sen massa teorinötning hemma i hans kalla källare.....
börjar va gode less nu, haha! börjar jobba vid 2 iallafall, sen jobbar jag till 9 ikväll. En sån här dag skulle man egentligen va ledig eller iallafall jobbat en vanlig kvälls-tur(15:30-21), men det får jag glädja mig med imorgon iallafall! igår var jag och oskar i umeå för en massa shopping och sen skulle vi hämta hem några grejer. för mig vart det väl kanske inte så jättemycket men för oskar vart det en jäkla massa kläder, skor, en tv osvosv:)
ne nu ska jag fika, gå ut i solen och måla naglarna och bara måå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0